Advertising

O FIRMIE

AXPEN zajmuje się sprzedażą artykułów biurowych i szkolnych. W ramach usług biuroserwisowych realizowaliśmy już typowe i nietypowe zamówienia Naszych Klientów, wyróżniając się szybkością działania i kulturą obsługi. Strategia naszych działań ma zawsze na uwadze nie tylko korzyści płynące z obsługi biuroserwisowej, ale przede wszystkim Państwa czas i wygodę, a także zadowolenie z dostaw terminowych i tzw. "awaryjnych". Naszymi Klientami są dziś zakłady pracy, instytucje publiczne - również te o charakterze centralnym oraz banki i sieci banków, ale również i odbiorcy indywidualni. Wszyscy Nasi Klienci zawsze podkreślają szybką, sprawną i fachową obsługę handlowców, odróżniającą nas od innych dostawców.

Logistycznie jesteśmy przygotowani do zabezpieczenia regularnych dostaw wszystkim naszym odbiorcom, albowiem nasz magazyn mieści ok. dziesięciu tysięcy pozycji asortymentowych w ilościach odpowiadających aktualnemu zapotrzebowaniu działów handlowych hurtowni i biuroserwisu, co w stu procentach gwarantuje każdemu odbiorcy szybkość i kompleksowość dostaw.

AXPEN na bieżąco dostosowuje mechanizmu dostaw i serwisu, aby zaspokoić zapotrzebowanie wszystkich stałych i potencjalnych Klientów. Jesteśmy firmą rodzinną. Od dwudziestu lat działalności prowadzimy naturalną selekcję dostawców, starając się mieć w sprzedaży jedynie wyroby najlepsze, które dziś dzięki temu z powodzeniem konkurują z innymi zarówno ceną, jak i jakością. Posiadamy certyfikat rzetelności, a u naszych dostawców zawsze jesteśmy postrzegani jako dobry i solidny partner. To właśnie sprawia, że najlepsi producenci i importerzy z branży biurowej sami dziś zabiegają o obecność swoich produktów w ofercie AXPEN.